Wednesday, February 9, 2011

kihkihkihkih....


Klau dapat warna pink or merah lagi best....

Huhuhu....ni sbenarnya adik aku beli tuk bagi hadiah kat kitaorang nyer sepupu....tapi aku rembat dulu...kihkihkih....mmg baguslh lah mcm2 blh isi...huhuhu walaupun berat aku nak mgangkut naik bus ari tu tapi sanggup tu janji dapat barang free...kihkihkih....

Sebenarnya kalau aku nak sangat blh jer aku beli benda alah ni tapi yelah...benda free kan lagi best....huhuhuhu...lagipun sepupu aku nak kawin nun bulan 3...lambat lagi, ada ke adik aku tu dah standby hadiah...opps..ok dia xdapat cuti bulan 3 nanti tu pasal dia beli siap2 hadiah nanti ma aku boleh bagi masa kenduri...tapi xper lah kakak mu ini sudah merembatnya sbb terlalu berkenan...berkenan ke??? bolehlah barang free...

Ni lah sepupu aku yang xmyempat nak kawin tu...umur baru 22tahun...mmg jauh gilalah bezanya dengan umur aku...tapi nak buat camno 700ratus ribu sblm dia lahir lagi Tuhan dah tetapkan jodohnya dengan sekian2...so sapa kita nak halangnya??? Semoga jodoh aku pun cepat datang...huhuhuhuhu...

No comments: