Wednesday, August 10, 2011

indahnya hari ni....

wakakakaka......opis ari ni aku qunker....wakakakakakkaka...gelak setan ni.....eh eh....tak baik bulan bulan yang mulia berperangai kurang sopan cam ni.....dushhhhhhhhhhhhhhhhhh



bukan apa....ari ni opismate aku yang kat belakang tu mc....so aku boleh mengunakan internet tanpa segan silu lah ari ni....hahahaha...selalunya segan kemain.....buka pun minimize jer memanjang....yolah...nanti buka besar besar dikatanya aku tak buat kerja asyik mengular nga blog jer.....hahahahaha......xbaik cakap macam tu.....



so ari ni bolehlah aku pegi sampai London tengok orang kat sana buat apa time time camni.....mgular macam aku jugak ker?????



semua blog aku dah terjah ari ni....tapi semua topik pasal Wordless Wednesday jer.....haktuihhhhhhhhh boring lah cam tu....masa aku free nak terjah ni tak de pula kome nak hapdet kaw kaw......tapi kalau ada pun entry pasal makan....aduyaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii buat aku lapar jerrrrrrrrr udahlah korang masak best best.....haku????? tetiap ari makan nasi bungkus jer......yang adooooooooooooo......tapi tu rezeki kannnnnn tak baik kutuk kutuk rezeki lagipun kalau aku masak....idaklah sesedap yang aku beli tu.....................

No comments: