Friday, December 16, 2011

Sg Wang....wang aku yang melayan....

aduyai....ingat nak menabung kit bulan ni sebab aku nak beli jam Guess tu....tapi bila g sg wang tu.....duit aku pulak yang melayan...


bila pulak aku nak cukup duit nak beli jam ni????






gambar ni aku cilok kat google.... tapi aku nak yang dalam dia ada batu batu berlian....hahahha...gambar google tak de lah pulokkkkkkkkkkk


mesti korang cakap aku ketingalan...hahhaha hadoooooo aku kesah?????sihhhhhhh riak giler...ampun yer... aku tak kisah kalau orang kata jam tu stok lama (eh eh...jam pesen ni kuar tahun biler wei???) tapi aku berkenan giler wei....start aku suka jam ni bila aku tengok citer Nora Elena tu.... si Siti Saleha pakai jam ni.... lepas tu aku tengok pulak sorang kakak kat FB tu.....laki dia belikan....huhuhuhu....sapalah nak tolong belikan tuk aku????



sweet kan jam ni.... dalam 2 bulan lepas aku dah tekad giler nak beli....dah masukpun kedai jam kat KJ tu....tapi apa punya jadah lah aku tak jadi beli pulokkkkkkkkkkk padahal masa tu aku dapat diskaun 10% + 10% tau....sekarang semua kedai oper 10% jer walauuuuuuuuuuuuuuuuuuupun sekarang tengah YES!!!!


rasa menyesal giler tak beli masa tu.... kalau tak aku akan dapat jam idaman tu dengan rega...RM387.99 jer... sekarang kalau aku p beli dapat harga RM431.10....wehhhhh banyak gak tu bezanya....dah boleh aku beli baju selai....hikhikhikhik.....baju lagi!!!grrrrrrrrr