Wednesday, January 11, 2012

Keramat...

Selamat menjamu selera ya kekawan.... aku dah makan nasi lemak pagi tadi sampai sekarang masih kenyang lagi.... huhuhu banyak tu nasi lemak tadi... makin berlemaklah aku nanti!!!


semalam, buat pertama kali dalam hidup... hahahha.....umur memang dah lama layak mengundipun tapi baru semalam boleh bangga kat diri sendiri sebab??? sebab baru semalam boleh layan tengok wayang awal 2 ari dari tayangan wajib tonton....hahahaha sengal, ehhhhh ko hadoooooo???


giler jakun rasa semalam.... cuak pun ya jugak sebab first time lah katakan.... first time nak jumpa blogger, nak jumpa retis nak jumpa David Teo....hahahaha....tak sia sia aku joint contest ujang !!! teruja giler beb masa dapat tahu aku menang tiket tu....hahahahha siot jer...


tak sangka jugak semalam dia ada....huhuhu....malu giler nak g tegur....tapi orang dah berbudi kenalah berbahasa..... tapi serius aku segan tahap cipan!!! hampeh tol.... aku ingat dia mesti tak datang sebab tiket dia dah bagi aku sekali dia ada....hahahha... bini comel dia ofcos lah tak datang... ko giler yana nak tengok citer antu cam gitu????


semalam gak aku sampai Subang Parade agak lewat..... balik dari opis dah 6.30 petang, pastu masa nak gerak g  Subang Parade tu hujan lebat gilerrrr.... lencun aku nak g kat kereta.... pastu jammed pulak....aduyai memang tawakal jer.....yang kelakarnya masa ujang tanya aku tahu ke Subang Parade tu.... aku cakap tahu n time time tu jugak aku terbayang singa yang duk jaga mall tu hahahhaa....Sunway Piramid ya??? kihkihkih.... masa otw tu my partner cakap betul ke Subang Parade ada panggung wayang.... selama ni kita pergi tak de pun.... aku dan dan cakap ada... lepas tu dia tambah lagi, Subang Parade kan tempat yang kita selalu pergi beli buku tu.....MPH.... 


aku cuak jap... mati mati aku ingat Subang Parade tu Sunway Piramid.....hampeh tol lah.... nak sms ujang tanya rasa macam nak mintak penampau jer nga dia.... so lagi sekali tawakal jer....hahahha.... sib baik memang betul ada MBO kat Subang Parade ni.... pastu nak mencari pulak satu hal terpaksalah tanya bebudak yang duk kerja mall tu.... sib baik semuanya memang baik ati menolong akhak yang dah panik ni sebab dah lambat sangat dengan timing yang dah dijanjikan....


so... dapatlah tengok wayang free tuh.... huhuhu.... overall bagi aku okayh.... rasanya walaupun citer ni kena peram sampai 2tahun.... maknanya citer ni dibikin sebelum citer flat 3A lagi.... tapi bagi aku filem ni more better daripada flat 3A yang tak hapa-hapa tu.... serius aku tak paham  tengok citer tu.... sampai my partner merunggut runggut dalam panggung.... sengal!!!


esok 12hb jangan lupa okayhhhh p serang GSC, TGV, MBO, ODEON, LIDO (hahahaha.... ni nama panggung kat Klate dulu....sengal...) dan jangan lupa bawak shawl tuk tutup mata....wakakakaka....