Tuesday, April 10, 2012

sudah jatuh ditimpa tangga....tangan pulak kena taik ayammmmmm

sob sob sob.... sedih+sakit!!!! malu belum kira lagi....ehhhhhhh tak malu.... tak de sorang pun perasan dan nampak tadi....


ntah macam mana aku boleh jatuh tadi.... tile yang licin ke selipar jepun aku yang dah haus??? siot betul...
al-kisahnya masa tengah syok jalan dengan handbag baru auwwwwwwwww...hehehehe.... bawak bekal lagi sekali berdebukkkkkkkkkk amik kooooooooo..... sakit wehhhhhhhhhh sekarang dah start bisa bisanya.....sengal sengal sikit kat bontot nga tangan.... mintak mintaklah sekejap jer.... dibuatnya satu hari nih sakit aku nak duduk macam mana??? kat opis ni bukannya boleh tido baring sesuka ati.... bukan bapak aku punya opis....... hahhahaa


tapi nasib baik jugak masa tu pakai selipar jepun jer....kalau pakai heel mmmmmmmmmmm tak tau nak bayanglah....hehehhee



comel dok selipar jepunnnnnn aku???? hahahahha

No comments: