Friday, November 15, 2013

Hampeh

Lama menyepi.... macam-macam hal berlaku....tak tahu nak mula daripada mana tapi stail nak citer jugak... kalau citer jadi tunggang terbalik im sori amir....okayh tak lawak.

Citer start 7hb....kenapa boleh ingat sangat dengan date ni walaupun tak mark kat mana mana sebab 7hb hari gaji... so memang boleh ingat punya.... setel urusan kat bank terus balik.... baru sampai bawah dapat call dari adik.... rumah kena pecah masuk.... Terkejut beruk okayh.... rasa jantung berdegut kencang giler.... terus terbayang laptop kat bilik....

Memang tak de rezeki....

6 comments:

Zee Suhaini said...

banyak sungguh dugaan..bertabah la pinky..mungkin lepas ni rezeki mencurah-curah..pepon, nasib takde sesiapa kat rumah masa tu..

fazitaismail said...

alahai kecianya...
harap bersabar yer..
t ada hikmah di sebaliknya tu..

Cik Eka said...

takut eka baca.

sian awak. sabar ye. Takde rzki.

Tapi syukur takde org mase tu kan

Falsya said...

Ya Allah..benci betul ngan perompak...eeiii gerammm..pikir positif okayh..pikir ade hikmah disebalik..insyaAllah akan ade rezeki yg lain lg berganda2..amin3..

intanfirdaus247 said...

salam pinky..kesiannya..kak intan baca pon scary rumah kena rompak..kemudian terima pulak berita sedih....tak apalah pinky...bukan rezeki...hanya Allah yang mampu membalas perbuatan jahat org tu

Myra Jay said...

Bersabar k..

InsyaAllah ada hikmahnya