Monday, May 26, 2014

Astaqfirullah......



Allahuakhbar…. Kantoi akhirnya….. tak tau nak mula ayat macam mana… yang pastinya kantoi!!! Semoga tidak berulang lagi…. Semoga menjadi pengajaran terbesar sepanjang hidup…


Puas aku bersangka baik… tak pernah sekali pun aku luahkan pada sesiapa…. Tapi ini yang tersurat…Allahuakhbar… semoga ada jalan untuk kembali… cakap lebih lebih pun tak guna… Cuma yang ralatnya…. Bukan kali pertama…. Berkali kali…. Dan semalam sudah tersurat begitu….


Aku rasa marah, sedih kecewa sangat sangat…. aku sedih sebab pengakhirannya macam ni… walaupun aku patut happy akhirnya apa yang aku rasa selama ni berbaloi… tapi jauh kat hati kecil aku… aku sedih sangat sangat…. puas aku bersangka baik… tapi sapa aku untuk menidakkan plan Allah??? Subahanallah…..


Kenapa jalan ni yang ko pilih??? Banyak lagi cara yang boleh buktikan rasa cinta yang menggunung tu??? tapi kenapa??? Adakah bertanya kenapa begini seolah olah aku bertanya pada Allah??? Ya Allah… buntunya…. Walaupun dah depan mata kenapa aku masih mengharapkan keajaiban??? Kenapa aku yang merasa sakitnya??? Kenapa aku yang rasa semua tu???


Aku sepatutnya membimbing bukan menghukum macam ni…kenapa teruk sangat aku… banyak kali aku cakap dengan adik aku…. Tapi akhirnya kami mengalah… mungkin ini yang terbaik… kami cuma mampu berdoa….

1 comment:

Falsya said...

Why bebeh why?..take care okayh..