Wednesday, March 23, 2011

Finally I got the result....

Ceh....tetiba jer keluar bahasa penjajah kat title tu....eh eh....keluar lagi.....ada rasa nak muntah tak????dipersilakan.......

17/03/11 aku pergi amik result kat Poliklinik Kelana Jaya←ehhhhhhhh macam mana aku boleh terpergi klinik kerajaan ni??? Mesti pelikkan??aku pergi sana sebab company aku memang kedekut tahap dewa ada ke bagi expanses claim klinik RM35 jer....mau tak kedekutkan??? So kalau aku gatai jugak nak pergi private aku kenalah topup duit sendiri dalam 50henggit....tak ke membazir tu????lagipun sakit aku bukannya teruk sampai aku dah nak kena tempah empok dan nisan←ayat memang kurang ajar....kalau Tuhan amik nyawa sekarang baru tau.....ampun....ok back to narmal....aku memang sakit tapi tak macam orang sakit....peningnya ayat.....macam mana aku nak terang ni????tulun.......

Aku sakit tapi tak kronik dan tak tahu sakit apa tapi ada benjol kat leher aku sebesar duit 50posen....besar gak tu.....tapi honestly benjol tu rasa apa apa.....tak rasa sakit tak rasa perit, akupun boleh makan macam biasa.....tapi ramai doctor yang tak bertauliah cakap thyroid so aku pun seacrhlah internet.........waduh waduh pak....buat aku panasaran kecuakan mula terasa di sini sana...takut tahap cipan....benjol ni boleh membesar boleh menganggu system pernafasan, boleh menganggu gugat saluran permakanan.....aduh takut gila aku....

Tapi sebab aku tak ada rasa sakit apa aku pergilah poliklinik tu sebab kalau pergi private mahal sangat cukuplah sekali aku buat blood test sampat 80henggit....tapi mak aiiiiiiiii resultnya sebulan baru dapat.....kalau aku ni pendek umur mesti tak sempat nak tunggu....so semalam genaplah tempoh sebulan 1 hari....akupun dengan semangat yang kembang kecut ni pergilah balik poliklinik tu.....dah lah tetiba jer ramai pula yang sakit jenuhlah aku nak menunggu semata-mata nak dapat result tu....tunggu dekat 2jam jumpa doctor xsampaipun 10minit.....hehehehe....

Alahai doctor pun muda gila rasanya... aku lebih tua dari doctor tu.....dahlah hari tu dia yang suruh aku datang balik collect result lepas sebulan...tapi bila dia tengok muka aku hari tu....boleh dia tanya balik....ya sakit apa???haiyaaaaaaaaa......tak per lah doctor aku tak kisah nak rewind balik citer←padahal dalam hati bengang tahap cipan dah lah masa nak daftar kat kaunter Pendaftaran tu mamat poyo yang duk kaunter berlagak gila, tu baru jadi tukang tulis jer kat situ kalau klinik tu dia yang punya tak taulah macam mana dia punya bangganya tu.........

Mesti nak tahu result aku kan????

Tq cik google...

No comments: