Tuesday, March 22, 2011

Soalan yang aku benci nak jawab.....

Tak tahu kenapa.....sejak 2 menjak ni aku sering ditanya bila nak kawin.....heeeeee naik boring aku bila dengar soalan tu......rasa nak lempang pun ya orang yang tanya soklan cepu tak mas ni....apa tua sangat ke aku ni??? Huhuhu....memang tua pun tulah pasal ramai yang tanya....sebab bawah bawah aku pun ramai yang dah kawin....tapi aku tak tahulah kenapa payah bebenornya jodoh aku ni......haish.....

Eh...tak baik ni kerja Tuhan tau.....tak baik merungut macam tu.....kalau dah tak sampainya lagi jodoh nak buat macam mana????terima qada dan qadar Allah....Allah lebih mengetahuinya kerana 70000 sebelum kelahiran kita telah ditentukan oleh Allah SWT....

Tapi.....ya ampun nak tapi jugak.....hehehehe....aku busan tau asyik kena jawab soalan peksa tu jer....kan kalau aku tanya diaorang bila nak mati nampak aku pula yang kurang ajar.....huhuhu...tapi tulah jawapannya.....soalan berjawapan soalan....tak paham???akupun tak paham....huhuhuhu.....tak de lah....tapi cuba korang duk bertenang tenang dulu lepas tu pikir balik apa yang aku tanya tu.....hah????dapat tak??? Ya lah korang tanya aku nak kawin bila....sah sahlah aku tak ada jawapan sebab aku tak tahu bila jodoh aku akan sampai lagipun aku tak de special sekarang nih....jadi samalah kalau aku tanya korang bila nak mati.....sebab korang pun tak tahu bila nak mati kan?? Ni semuanya kerja Tuhan memanglah kita tak tau....jadi janganlah duk gatai gatai mulut tanya aku lagi soalan ni karang aku tanya korang pula bila nak mati korang juga yang tak suka......peace....

No comments: