Friday, September 23, 2011

terasa nak masak...

macam boring sangat kalau start makan nasi jer apa yang aku order sup ayam nga telur dadar tak pun tomyam ayam nga telur dadar jugak....hishhhhhhhhhh lama lama muka pun jadi sup nga tomyam....


ari ni rasa nak masak...oppppssss teringat pulak kain 2 baldi dalam bilik air yang aku rendam pakai sabun semalam....aduyai....kalau tak letak sabun boleh lagi aku peram sehari lagi.....kalau dah bersabun alamaknya masammmmmmmmm lah kain tu.....


hishhhhhhhhhhhh pemalas tahap dewa rupanya aku ni....ingat semalam nak rendam kejap jer so tak yahlah aku sental sangat bila cuci nanti....sudahnya....masuk bilik lepas semayang Mahgrib aku terbongkang sampai my bf call dalam kol 8lebih cam tu.....


pastu sambung tido balik....sedar2 dah kol 4pagi....aduyai....Insyak pun xbuat lagi.....masa tu aku dah pening pening lalat....eh aku dah semayang ke belum ni....tapi bila tengok aku tido dalam kain semayang lagi sahlah aku tak semayang lagi....huhuhu.....terkial kial bangun amik wuduk pastu semayang Insyak.....


eh eh....rasa macam lari topik pulak.....tadi cakap nak masak balik karang kan....hahahha.....doa doakanlah aku rajin nak bersilat kat dapur karang.....aminnnnnnn

No comments: