Sunday, January 3, 2016

Boringnya....

Aduyai.... boring sangat ni rasa... tak de benda nak buat tak de tv nak tengok... tak de tv okayh... bukan tak de siaran nak tengok...😂😂😂 sedih sangat rasa...

Sejak duduk Permaisuri ni... boringnya tahap dewa... datang2 sini rumah... nauzubillah... sedih sangat... rumah sempit bilik pun sempit... tandas bilik air kotor... dapur kecik... apa lagi ya? Ohh tv pun teruk... siaran yang dapat cuma tv 1 2 3 jer... tu pun tv3 nauzubillah  minzalik... tunggang terbalik cari angle... astro yilek k... tapi redha jerlahhh...

So... i start kemas sikit2... sampai ke hari ni rasa macam tak abis kemas sangat... banyak sangat yang rasa nak buat and kemas tapi terbatas... i punya konsep mengemas is kemas n buang... so, tak berani sangat nak buang... kang buang kang barang tu ada yang nak lagi... tapi barangnya sikit jer lagi nak mereput... acamno tu?

Klau nak ikutkan dah banyak jugak buang... dah elok dah sikit rumah... dapur dah nampak macam dapur... ohh... dulu nak masak pun serammm... ada ke patut duk guna hose gas yang dah bocor... sambil masak gas duk keluar ikut kepala gas...scray yang amat rasa... setiap kali siap masak kena cabut kepala gas... kalau tak gas duk keluar satu rumah... mahu tak meletupnya nanti kalau campak puting rokok... nasiblah masa time2 tu vape tengah glamer...rokok2 biasa tu orang dah tak hisap sangat... ehh ya ker?

Berbulanlah jugak duk guna macam tu... nasiblah i jenis tak masak sangat... so, okayhlah sikit... lepas tu dah tukar dapur gas kepala gas... aman sikit... tapi tu lah... dapur tu kecik sangat... puas pikir dah nak deco macam mana nak bagi luas sikit... tapi okayhlah... okayh sangat berbanding dulu... banyak dah barang tak perlu i letak luar...hikss

Sekarang cabarannya i nak deco hall... tak tahu nak start dari mana... tambah lagi dengan ampaian baju pun kat hall... harap maklum ni flat ya... yesssss again flat!!!

Actually... tv dah dah tak de... owner yang duduk lama sini pindah keluar... mulanya dia nak jual kat i rm100... OMG... 100 tuk tv kotak yang hidup segan mati tak mahu tu? Okayh... no thanks... dedulu my housemate sekarang ni citer masa dia bebaru duduk... kakak tu clearly cakap semua barang kat dalam rumah ni semua yang penyewa lama tinggal termasuklah tv kotak tu... tapi dia kencing i cakap tv dia... dia sayang sangat... kalau awak nak saya jual seratus...sayang awak... saya beli dulu ni... Phillip.... okayh fine... sayangkan? Angkutlah....

Penipu sangat... dah lah tipu i punya duit deposit... kita punyalah baik dengan dia... last2 dikencingnya kita balik... harap sangat dapat settle cara baik nanti...

So... tunggu kami beli tv and deco cantik2 hall kita show up  k...

Bye...


3 comments:

Unknown said...

Фото проститутки sex-ra.com Кто насмехается над другими, сам боится насмешек других., индивидуалки Киева - это девчушки красавицы, которые смогут удовлетворить мужчину любого статуса. Роскошная, податливая, ласковая, милая и доступная леди, доставляю невероятное сексуальное удовольствие...

Peter parker said...

Problem with Binance call now| Binance Support Number
Do you encounter errors and glitches while working on Binance? If yes, all you have to do is the ring on their Binance Support +1-888-764-0492 and get instant solutions and methods to fix your errors from the professionals. You can also the root-cause behind the issues and relatively ask for the assistance to recover it in easy steps. So, grab their Binance services as per your needs and convince. The professionals are available 24/7 to assist you.
For more info: https://www.cryptophonesupport.com/exchange/binance/

Merissa Dari Malaysia said...

Negara::::::[Malaysia]
Nama:::::[Merissa Ahmed]
Amaun Pinjaman::::[RM 450k.
Bandar:::::::::::::::::::[Kuala Lumpur]
WhatsApp::::::::::::::::::::[+60177807471]
e_mail:::::::::::[merissaahmed11@gmail.com]
Alamat:::::[Jalan-Bukit Bintang Plaza, Jalan Bukit Bintang]


Nama saya Merissa, seorang ibu kepada dua anak saya dari Malaysia dan saya telah berada di Malaysia selama bertahun-tahun dan sehingga saat ini kesaksian ini saya masih berada di Malaysia. Salah satu masalah utama yang pernah saya hadapi dengan perniagaan saya ialah masalah kewangan dan pembiayaan semula dan ini menyebabkan saya mencari pinjaman dan akibatnya saya menjadi mangsa 2 pemberi pinjaman fiktif dan ini sebenarnya membuat saya trauma sampai tahap tertentu tetapi saya tidak pernah putus asa sehingga saya melalui blog dan juga media lain saya mempunyai peluang untuk menemui [DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY] pada awalnya saya berasa takut dan sangat skeptikal mengenainya, tetapi saya harus mengambil risiko satu kali yang akhirnya membawa kepada kebebasan kewangan saya. Saya benar-benar memohon pinjaman sebanyak [RM 450K] dalam masa 24 jam proses pembayaran berjaya dilakukan. Keseluruhan proses ini boleh dipercayai dengan jujur ​​dan boleh dipercayai, jadi jangan takut dengan pinjaman dalam talian hubungi [DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY] untuk mendapatkan pinjaman yang boleh dipercayai @ kadar faedah yang sangat rendah Anda boleh menghubungi mereka melalui alamat e-mel di bawah::
[financialserviceauthority400@gmail.com]
Atau jika anda ingin membuat lebih banyak pertanyaan, anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini: [merissaahmed11@gmail.com]


Negara::::::[Malaysia]
Nama:::::[Merissa Ahmed]
Amaun Pinjaman::::[RM 450k.
Bandar:::::::::::::::::::[Kuala Lumpur]
WhatsApp::::::::::::::::::::[+60177807471]
e_mail:::::::::::[merissaahmed11@gmail.com]
Alamat:::::[Jalan-Bukit Bintang Plaza, Jalan Bukit Bintang]