Thursday, July 7, 2011

Alhamdulillah....

Salam Khamis semua.....walaupun agak lewat sikit tapi aku tak kisah....janji dapat jugak post entry ni....Alhamdulillah sangat....walaupun aku tak pernah sekalipun kenal beliau dengan rapat tak penah bersua muka tak penah cakap sekali pun tapi kami tetap sahabat....

alkisahnya....aku yang memulakannya dahulu....aku yang menghulurkan salam perkenalan terlebih dahulu di fesbuk....bermula dari situ aku cuma tergelak sendiri bila membaca setiap statusnya di fesbuk..... almaklum perasaan segan masih menguasai diri jadi aku malu untuk membalas setiap postnya....tapi dalam tak balas tu....aku sentiasa mengikutinya....

sehinggalah suatu ari....hari Sabtu kalau tak silap....biasanya jarang member fesbuk aku yang online pada hari Sabtu....almaklumlah cuti...tapi aku kena keja bukan 2minggu skali tapi tiap tiap hari Sabtu.... dan dari situ tergerak hati nak balas komen kakak ni....ingat lagi masa tu aku punya komen.... "terbaek dari ladanglah kak..." dan tak sampai seminit kakak ni terus balas....so dari situ aku tahu kakak ni tak sombong....bukan setengah orang tu....bila kita add, dia accept tapi bila kita komen status dia....harammmmmmmmmmm nak reply....tak kecik ati ke kalau dia boleh reply status kawan kawan dia tapi tang kita punya status dia buat derk jer...........

hari ni 7/7/11 adalah ari yang amat bermakna bagi kakak ni....biarpun dia ternyata ralat kerana tidak sempat menunjukan perubahan ini kepada arwah mami tersayang....tapi kak...jangan sedih sedih.....cukuplah sekali akak terkilan tapi dengan penghijrahan akak ni....telah mengembirakan semua sahabat akak tau.....alhamdulillah sangat...semoga akak dan family akan terus dilimpahkan rahmat yang Esa....

sori kak shiela....saya kidnap gambar akak....huhuhuhu

No comments: