Tuesday, July 12, 2011

delete lagi bagus...

mmmmmmmmm....tadi kat fb aku ada komen satu wall my friend.....aku tahu dia pun dalam mood suka suki tulis tu......dan benda tu pun tak de kena mengena langsung nga aku....



sebab aku rasa tak patut walaupun kalau bukan dalam kategori aib sekali pun....orang yang diumpat secara terbuka tu dah arwahpun....so buat apa nak ingat ingat kenangan yang aku tahu kalau arwah ada mesti dia malu giler.....



aku cuma cakap tu aib better chat box kalau nak cakap benda macam tu....bukan aku dengki sebab aku tak tahu langsung pasal kejadian tu....tapi serius aku rasa tak patut sangat nak kecoh kecoh kat fb tu...kalau chat kan hanya dia berdua jer tahu....lagipun orang tu dah tak ada....bukan nak cakap aku ni baik tak pernah nak mengumpat atau nak mengata orang....selalu...tapi fikirlah jugak situasinya sekarang....




semoga niat aku tak salah erti tuk kali ni.....peace....

No comments: