Tuesday, July 19, 2011

lama giler.........

Assalamualaikum....



hahahaha....tetiba nak bagi salam....tak jawab dosa wehhhhhhhh.....exceli lama giler tak jengok blog.....membizikan diri dengan kerja yang menimbung....sakit pala duk hadap report yang tah apa apa tu....tapi alhamdulillah siap jugak....



sambil sambil aku cuci mata tengok iklan bagai kat fesbuk siap gak report tu....tapi bila dah siap report tu bukan masa tuk bersenang lenang hokeyyyyyyy....claim orang menimbung duk q....adussssssss sakit ati tol...aku yang susah payah buat orang lain yang dapat duitnya....ohhhhhhhhh tidak...sakit tol ati aku....tapi nak buat macam mana....dah nasib badan...



lepas setel semua keja tu...aku nak beblog sampai lebam....banyak benda nak share tapi masa memang betul betul mencemburi aku....cewahhhhhhh macamlah aku ni rajin sangat update macam BEN ASHAARI tu...




Claim tengah q bebbbbbbbbbb.....nyampah...

No comments: