Thursday, June 13, 2013

i is takut....

macam vangang kan.... aku tengah sorang sorang kat opis ni... opismate nga boss g Pagoh... ada tender interview, sorang mc... masuk opis kejap jer.... dispatch tadi bagitahu ahkak nak g bayar bil astro dia.... okayhlah....


so tinggallah i sesorang.... opis ni... huhuhuhu.... tak tahu betul ke tak... ada angker  sesikit.... terasa tak best dah aku ni kat opis.... semua lampu dah on.... jangan ada yang main on off sudah.... kalau ada jugak mahunya aku blah tinggal semua dalam mode on ni.... jangan nak tunjuk tunjuk muka ya... i is takut...=(


jap tadi aku call dispatch suh balik opis.... boleh dia claim duk Putrajaya.... ari ari aku called mesti cakap duk Putrajaya... nak ngelat tak agak agak....=P.... aku suh balik opis jugak... dah semacam dah ni.... boleh pulak dia jawab tak de hantu pun.........hampehhhhhhhhh


okayh.... mesti korang rasa aku berani tengah duk sorang sorang boleh up entry macam ni kan... hahahahahaha..... sekarang opismate yang g Pagoh tu dah balik daaaaaaaaaa

2 comments:

nur anis said...

Hehe...relaxxxx..x ada apa apa...

Myra Jay said...

Heheeee..
Kadang bila kita ni takut, macam2 perasaan akan mai :D