Tuesday, January 25, 2011

Aku dah kuruih.....

Hai....ntah kenapa dalam sehari dua ni rasa badan mcm dah ringan jer sikit...baju pun rasa xdelh ketat sangat mcm sll....huhuhu....adakah dietku sudah berhasil?? Wah...macam xpercaya jer...apakah aku syok sendiri atau mmg aku dh lost my weight??

My soul mate ckp xkan terus kurus...aku jer perasan lebih2...hish....xmembantu langsung! Bagilah semangat sikit nanti dia gak yang komplen cakap aku dah gemuk...hish....xsuka!!!

Tapi aku pun rasa mcm xpercaya gak...xkan dah ada kesan dlm sehari dua ni...sbb aku start diet xsampai lagi smggu....aku pun bukannya diet gila2...tapi lately ni aku duk pulun buat senaman....biar perut ni kempis sikit...biar peha pun kecil sikit dari saiz sekarang...sshlh nk tahu dh turun ke tak sbb aku xde penimbang...hahahahahahahaha...

Walau mcm mana skalipun aku mesti kurus...gila sih...xkanlah nk sedekah kat orang jer sluar2 aku, mahal tu masa aku beli...n xkanlh aku nk beli yang baru....andai ditakdirkan aku ni kurus balik nak sedekah lagi?? So solutionnya kenalah aku berdiet untuk mengembalikan smua pakaian ke tubuhku...huhuhuhu...ayat mcm skema jer...

Apa-apapun aku mst kuat...cabaran tuk aku kurus mcm dulu....sebenarnya kecil sikit daro sekarang jer...sbb sluar dh xblh nk butang baju pun dh melekat kat perut...mmg xselesa betul lh...mcm mak2 pula padahal anak tekak jer yang aku ada...

No comments: