Tuesday, January 18, 2011

weekend n midnite trip~~~~Samsung Shamsul....

Weekend ari tu aku kuar jenjalan mcm biasa...makan2, tengok wayang, sembang2 n ngumpat sikit2 huhuhu...

Sekarang sana sini sibuk orang duk cerita pasal khurafat...tu yang menambahkan rasa nak g tengok best ke tak....so aku pun decided nk g tengok weekend ari tu kat GSC Midvalley...walaupun aku kat Damansara padahal boleh jer tgk kat One Utama tapi saja je gatal nak g tdk kat Midvalley....hehhehe...sbb dl aku sll tgk kat sana parking pun senang kuar keta terus jumpa GSC...

Masa aku n my soulmate sampai kat Midvalley jam baru 10.30 mcm tu....so kami decide nk tgk midnite...tapi xdelh midnite sangat sbb tiket ada pukul 11.45 pm...ok lh bagi rasa ngeri kit tgk citer hantu memalam...hehehe padahal kat dalam hati takut giler beb....

Apa yang seronoknya mlm tu kami jumpa Shamsul live....huhuhu...dia buat surprise nga kemunculannya...memang terkejut beruklh...sbb tiba2 jer panggung jadi kecoh nga suara2 kepochi yang duk cakap2 Samsung samsung....aku buat derk jer sbb aku dengar samsung jadi buat apa aku nak tengok lagipun aku punya tiket kat depan skali...siot betul....tiket fully tau...k berbalik pada samsung tu...tiba2 aku dengar seseorang buat speech suara ala2 jantan macho...start situ aku mula toleh belakang...huhuhu jangan pandang belakang....so nampaklh Shamsul...hehehehe Shamsul dh jadi Samsung...kihkihkih..

Memang layan lah Khurafat...sampai xterlayan...seram gila beb...sampai aku rasa xberbaloi aku bayar tiket sbb aku xboleh tengok langsung sebab takut....bukak mata je hantu muncul....sudahnya aku duk berselimut nga shawl jer....hehehehe

Kepochi2 kat situ mmg dh xcover2 semua nya berteriak, bertempik terlolong....sound system mmg dasyat lh...sampai bunyi nafas pun real giler....superb..


tengok sit aku no brp...

No comments: