Friday, January 14, 2011

apa~apa ajerrr...

"Sometimes the best and the most beautiful things in the world cannot be seen, cannot be touched, but can be felt in the heart"

Best kan kata2 tu....so bersyukurlah dengan apa yang kita ada sekarang...xsmua yang kita nak kita boleh dapat begitulh sebaliknya...xsemua yang kita rasa bagus tu terbaik untuk kita tapi yang kita rasa buruk tu mungkin yang terbaik untuk kita...smua tu kuasa Allah SWT...kita xtau perancangan terbaik tuk kita yang dijanjikanNya....

Pagi tadi aku dapat sms dari my soulmate... mengadu pasal kerjanya hari ni...ntahlh macam na nk comment....1 nasihat aku pun dia xnak dengar....dah tahu bossnyer jenis baran mcm tu nak keja gak...skrg cakap pun xguna 1 sen pun...

Bila ckp lebih2 aku dah tahu mcm na dia punya reaksi...aku kenal dia bukan sekejap...thn ni dh nk msk 6thn...aku boleh baca dah mcm na perangainya...jenis xmakan nasihat!

Tapi dalam duk mcm tu pun boleh gak bertahan sampai bertahun-tahun...ntahlah belalang...


syg mcm teady bear ni....

No comments: