Monday, January 31, 2011

sakit dada + sakit ati = nak bernafas susah...ketat je rasa dada...

Dari semalam dada sakit semacam...nak bernafas rasa sakit....dulu seingat aku pernah lh jadi mcm ni masa aku kecik2...dah berbelas belas tahun xrasa mcm ni lagi....skrg datang balik....rasa sakit sgt...

Hari ni punya mood mmg out...gaji xmasuk lagi...pagi2 ada hal berlaku....kena jalan kaki tu yang menyebabkan dada aku makin sakit....takut betul skrg bila ingat ramai yang pergi sbb serangan jantung....mmg pembunuh no 1 lh..

Telefon bunyi mmg xdgr...klau dgr pun xde masa nak angkat....nak jalan kaki nak bwk helmet, nk bawak payung lagi...mmg sorilh....

Call balik bila dapat msg...mmg x lh...dah buat aku sampai sakit2 dada blh suh aku cal balik?? mmg cipanzi lh....ugutlh nk bunuh diri ke nak terjun lombong ke....mmg jawabnya xlh...

Masuk opis dengan smua mata memandang macam aku tengah buat catwalk...nak cakap aku budak degil lagi? smua aku yang nampak salah....jgn jadi alasan telefon xblh call out...time aku msk kerja pukul 8.30am...sediri mau ingat lh...kalu telefon problem skali pun motor xproblem...blh kuar awal...alasan telefon xblh call motor xblh jalan ker?

Memang silap oranglh...sakit dada xabis masalah ni pula yang menyesakkan nafas....kalau xmampu nak buat mcm yang aku nak...say good bye abis cerita nak simpan buat apa lagi...3 kesalahan dalam masa xsampai 24jam...ingat aku robot xde ati dan perasaan??????

Get lost in my mind!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: