Thursday, February 16, 2012

aku darah jenis apa???

hahhahaa.... siot jer!!!! semalam layan menantu B+.... sebab musababnya ucop hantu kak limah lah.... hahhahaha masa tertengok iklan hari ahad weekend tu tengok part yang dia cakap karaoke korok mu!!! hahahhha terus jadi  nak tengok.... gigih tu aku tunggu hahahhahah


memang bestlah layan ucop tu.... sempoi jer..... realiti ada ker yang macam tu???? penting sangat ke darah B+ tu???? aku sampai sekarang tak tahu darah aku jenis darah apa.... huhuhu.... kalau tanya mak aku lagilah dia tak tahu.... masa aku g cek darah masa suspect denggi dulu pun lupa nak tanya Dr.... masa aku cek thyroid pun lupa jugak nak tanya.... sudahnya sampai sekarang aku tak tahu darah aku jenis apa!!!


nak jugak tahu darah aku ni jenis apa.... manalah tahu kalau jadi apa apa senang sesapa nak derma huhuhu.... tapi nak g klinik semata mata nak tahu darah aku jenis apa idak lah teman ni giler.... hahahaha grrrrrrrrrrrrrrrrr....