Friday, February 24, 2012

panggilan geli geli...

macam sial kannnn.... semalam dalam pukul 12.25am macam tu ada call masuk kat henpon aku...... memang aku ignore jer!!! sebabnya private number.... n tak kuasa aku nak pickup call time time canggitu.... kalau memalam macam tu aku hanya akan angkat call bila my mother called and my partner called.... yang lain lain soriiii!!!!


so, selang 15min macam tu.... my housemate ketuk bilik aku.... hampehkannnnn bila ko dah siap siap nak tido ada orang kacau macam tu.... udahlah tadi kena kacau nga ringing sekarang kena kacau nga housemate.... hiksssss


sebab aku dalam kategori tido tido ayam so, aku buka jer pintu ingat dia mesti nak tumpang tido sebab takut!!!


hampehnya.... dia ketuk bilik aku sebab lain.... rupanya dia pun dapat call dari private number tadi..... n she's answering!!!! sial jer.... yang buat aku sakit ati mamat sengal tu nak mintak servis sex!!! bertambah bangang he told my fren dapat no dari aku!!!! sial, lakhanat, #$^&*((()*&^%@!@#$$!!!!!


angin satu badan.... budak housemate aku pulak jenis budak bawah umur yang gelabah tak bertempat!!! sakit betul hati aku.... okayh... selama hidup ni dalam 8@9 tahun lepas aku jugak penah dapat called macam ni.... siap bagitahu saiz lagi!!! bodo punya jantan!!!


bagi aku called macam ni kalau ko nak pickup ok fine, tapi janganlah amik pot sangat!!! sejauh mana dia nak buat lagi pun thru phone okayh!!! not face to face... apa sangat dia boleh buat kannnnnnnnn.... tapi budak ni gelabah tahap cipan.... mamat sial ni siap cakap dapat no housemate aku ni dari aku....... apa ko bangang sangat ker??? kalau betul sekali pun aku ada bagi servis sex ni.... aku tak bangang nak pegi bagi no dia... apa nak bagi aku punya rahsia bocor??? aduyai tolonglah!!!!


semua satu rumah dikejutnya.... nasib baik housemate aku yang sorang lagi tu tak gelabah macam dia.... terus cakap orang nak main main jer tu....


dalam duk panik semua tu... tetiba aku terpikir pasal iklan kat ibilik yang aku buat tu.... sebenarnya kitaorang nak cari sorang lagi housemate so ada buat iklan kat ibilik, mudah, p tampal kat kedai kedai etc lah.... dan housemate aku yang cool tu pun kena kacau dengan sms nak berkenalan.... okayh jer.... tak payahlah layan jangan amik pot sangat dengan benda ni.... lagipun thru phone okayh apa sangat yang dia boleh buat????


masa 1st yang housemate aku tanya aku..... mmmmmmmmm macam sial jer.... ayat yang ditanya macam aku buat keja tu..... heloooooooooooooo tengok orang dulu lah kalau nak menuduh.... apa daaaaaaaaaa.....


so.... sekarang dia memang takut!!! fine... sapa tak takut at least ko cuma amik langkah berjaga jagalah.... jangan think -ve sangat.... tapi bab yang pandang slack kat aku tuh..... heeeeeeeeeeee angin gak!!!!