Thursday, February 16, 2012

bila harus memilih....

macam mana nak susun ayat agar intro jadi best??? hahahaha....sumpah tak reti. Buntu, mati kutu rasa.... bantai jerlah labu....


bila berada dalam situasi macam ni rasa tak tahu nak pikir macam mana.... nak makan pun tak de selera.... hampeh tol!!! tadi beria aku masak sambal sardin nga telur dadar.... tapi lepas dapat sms dari adik aku terus tak de selera nak makan padahal kat opis tadi lapar yang amat!!!


kenapalah masalah ni jugak yang aku hadap ya??? tension betul!!! nak bercerita pun tak de sapa paham.... tapi kalau tak citer nga orang aku jugak tension.... masalahnya pada siapa aku nak bagitahu????


baru tadi aku buat keputusan nak hold dulu benda ni.... kalau boleh biarlah adik adik aku abis belajar dulu baru nak pikir benda ni.... alih alih jadi macam ni pulak...


aku tahu semuanya mengharapkan yang terbaik.... tapi aku tak sanggup nak menoktahkannya..... banyaknya benda nak kena pikir.... banyaknya benda nak kena korbankan.... aduyai..... tolonglah aku........ tolonglah paham situasi aku.... 


tapi... ada ke lagi nanti???? ni untuk kali yang ketiga.... perlu ke aku bagi keputusan sekarang????


tolong aku..............