Saturday, October 26, 2013

update lagi.....

Salam semua…. Hari ni tetiba terrrrrrrajin pulak…. Hari ni Sabtu okayh… tapi tak tau lah entry ni akan keluar bila…. Blog I kan problem sikit… tak pelah janji keluar walaupun lambat…. Jangan tak keluar langsung sudahhhhhhhhhhh


Hari ni plan nak keluar habiskan duit… sebenarnya duit pun tak berapa nak ada… cukuplah tuk beli barang barang dapur, nak renew card2 yang dah mati… hoi kenapalah semua nak mati serentak???? Tu takpe lagi… kenapa lah pulak blusher pun tinggal nyawa nyawa ikan… sadisssss okayh kalau semuanya datang serentak saat hujung bulan macam ni….


Ingatnya nak tunggu gaji tapi dah perangai gelabah macam ni memang tak boleh… tak menyempat okayh… ntahlah… nanti kalau gaji pun kena jugak p renewkan… dah alang alang nak keluar beli blah… afdal lah sangat aku buat terus…kihkihkihkih…..




4 comments:

BUNDA a.k.a KN said...

Assalamualaikum, selamat berhujung minggu...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam pinky..dah sabar nk dapat gaji yer :)

nita said...

hehehe.. normallah tu kann.. ^_^

intanfirdaus247 said...

hahah..kelakar la entry n..x nyempat2 yer…tp duit n cam air terjun kan..laju je kuar