Tuesday, October 4, 2011

mana satu.....

ok tak serum syahirah gold tu???? aku punya serum dah abis 3@4 ari lepas.... tu pun ehsan si Teha my ex-housemate aku.....huhuhu...... kalau nak ikut dah 2botol serum safi rania aku belasah, so ajat dihati nak tukarlah pula pada serum syahirah....almaklumlah bendalah tukan mahal....so kalau boleh nak beli yang betul betul berbaloi nga boleh puaskan hati aku....huhuhu....


setakat ni safi rania tu ok jer....yang tak okeynya secoit jer.....botol besar gedabak isi nan adoooooooooo....tipah tertipu hokey.....


kalau syahirah gold tu aku tahu isi dia memang banyak giler....berbaloi nga duit yang dibayar..... tapi yang musykil tu boleh ke pakai campur campur???? sebab aku pakai safi rania tu satu set....rasa sayang pulak nak campur nga produk lain....tapi bila kenangkan serum nya yang secoit tu.....sakit ati tau....



No comments: