Friday, October 7, 2011

tak payah....

tiba tiba aku nak buat entry pasal ni.....

"kau follow aku, aku follow kau...."


mmmmmmmmm..... banyak kali aku baca entry yang berbau macam ni yang blogger tulis.... rasa macam nak gelak pun ada..... nak tanya sikit.... susah sangat ke nak follow balik orang yang dah follow kita???? ntahlah korang dah duduk satu tempat yang tinggi bolehlah buat entry macam tuh.... cuba pikir blogger yang baru nak naik ni???? memanglah memerlukan follower macam korang jugak....


cer fikir.... dulu dulu masa korang baru nak start berblog mesti korang pun rasa macam tuh.... tak yahlah hipokrit sangat....sekarang bolehlah cakap tak suka dengan blogger baru yang duk push suh follow dia balik bila dia dah follow korang....hahahhaha....


aku tak pernah nak suruh sesapa follow aku..... dah dekat setahun pun aku punya follower baru 20orang....hahahha kelakarkan??? dan aku jugak tak penahpun post blog aku kat fesbuk....sebab??? aku malu.....huhuhu....sapa yang terjumpa blog aku bacalah.... sapa yang tak tahu langsung aku ada blog pun aku tak kisah pun.....


so..... tak payahlah buat entry macam tu lagi.... tak nak follow tak yah lah follow..... idea lain berlambak lambak lagi tuk korang buat kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

1 comment:

E-na Zarina said...

thanks pinky sudi singgah Lovely Kitchen...ni K.e-na bawakan rendang tok...sedap tau...rasalah...;-)