Monday, October 10, 2011

Rahsia Disebalik Rahsia - Metropolitan

sapa lahir tahun 80-an??? hahahha jangan malu nak angkat tangan hokeyyyyyyy.....


ni bukan peraduanlahhhhhhhh saja nak share lagu daripada Metropolitan Group....best giler lagu ni.... hahahha....sebenarnya CD lagu ni dah berbulan bulan duk parking dalam keta aku....tapi biasalah lagu zaman zaman tok kaduk ni susah sikit nak masuk lam kepala.....HOT.FM jugak yang aku layan....tapi, kalau naik keta nga my BF....huhuhuhu......kenalah layan SINAR.FM.....


so semalam kitaorang p shopping kat Jusco Bukit Raja..... from Damansara to Bukit Raja....terpaksalah aku layan CD lagu lagu lama..... dalam banyak banyak lagu tetiba....... wah best giler lagu ni.....huhuhu.....






hahahaha...padahal dah ada CD ori lagi....tapi biasalah aku kalau dah suka sanggup cari kat youtube.....hehehe..... best kan....


suara pompuan ni suara Shiela Majid ker????? macam macam nama aku teka tapi pak cik tu tak naklah pulak bagitahu....huhuhu....siap suh aku cari sendiri lagi.....hampeh!!!!

No comments: