Friday, October 7, 2011

meroyan....

macam best jer perkataan tuh....hahahaha....hokehhhhhh aku bagi definisi meroyan........eh eh...malaslah nak bagi korang carilah sendiri... apa ingat aku kamus dewan bahasa ker???


sebenarnya aku baru lepas baca satu blog ni....dia tengah meroyan nga opismate dia....pastu baca pula kat rotikaya part Julia Ziegler pun baru lepas meroyan dengan Sharifah Shahirah n adik dia Sharifah Sakinah....hahahha berebut Gambit....kihkihkih....sabarlah semua....kalau dah jodoh tak ke mana....huhuhu...


mmmmmmm......best ker meroyan???? masa tengah meroyan mestilah best kannnnn???? sebab rasa semua beban yang ditanggung dapat diluahkan tapi..... hahahaha lepas meroyan mesti rasa menyesal kannnnnn????


yalah...mesti rasa malu kat diri sendiri....huhuhu, mesti terfikir kenapa aku buat macam tu macam ni kannn....hahahaha nasi dah jadi bubur lambuk, macam mana nak tarik balik.... paling koman pun jadi nasi impit....boleh masak kuah kacang.... eh apa melalut ni???


so, pengajaran tuk aku dan semua....pikir pikirlah dulu sebelum bertindak....esok esok tak de sapa yang rugi....walaupun kita sakit ati macam mana sekali pun nga orang tuhhhhhhhhhhh.......

No comments: