Monday, November 21, 2011

ffm24....

Teka-teki tentang FFM24 dah terungkai semuanya.... kalau nak ikut puas hati memang puas hati giler bila Hikayat Merong Mahawangsa menang besar malam tu.... KL Gangster pun menang besar jugak....


Selalu mesti ada rumah siap pahat berbunyi.... setakat entry ni ditulis tak de pertikaian lagi....or aku yang tak cek betul betul....huhuhu....


Kira puas hati betullah kali ni.... aku suka giler nga HMM tu.... siap download kat internet lagi sebab tak puas tengok...sama gak nga KL Gangster..... berpuluh puluh kali tengok....sampai setiap dialog aku boleh hafal....hahahaha...sila bangga dengan aku.....


Pasal Raja Azmi tu....hahahaha....ada betul gak.... sepatutnya tak jadilah benda macam ni... ko giler ko yang anjur ko yang dapat.... hahahaha memang lawak antarabangsa betul.... kalau rasa nak bertanding tariklah diri dari jadi penganjur.... kalau rasa tak nak tarik diri dari jadi penganjur so....tak yahlah bertanding..... benda ni simple.... ko masuklah mana mana peraduan.... semua akan buat term.... orang yang seangkatan dengannya tak boleh nak joint....so aku sokong Raja Azmi kali ni....


Tapi part tu jerlah yang cacatnya sikit.....yang lain-lain semua ok.... tapi sayang giler kat watak Aaron nga Adi Putra tu.... tak dapat sertai sebab kerakyatan.... huhuhu.... nasib baik ASK tak ada rules macam ni....


Apa apa pun tahniah pada yang menang....yang adooooooooooo tu usaha lagi hokeyyyyyyyyyyyyy.....


Next time sapa yang akan dapat anugerah pengarah terbaik pulak ya?????

No comments: