Friday, November 18, 2011

here I came....

Hahahhaa.....setelah berjanji janji beberapa lama akhirnya semalam tertunai gak..... huhuhu..... 


Lama woi.... aku nak merasa Johnny’s ni.... dari sebelum raya haji bawak ke lepas raya....bawak ke nak abis gaji bulan 10.....hahahhaha....


Semalam sambil joint sama dalam segerembolan manusia yang terjah Jusco gara gara diskaun J Card..... aku pun haruslah tumpang sekaki....huhuhu.....


Plan masa kat umahnya nak g makan Johnny’s jer.... tapi kalau ada terserempak dengan seluar keja ingat nak belilah selai..... sekali seluar ke mana.... duit berterabur pada barang yang tak di plan langsung......mmmmmmmmmm memang kena buat sesi berjimat pulak start today.....


Sebelum pegi dan gebang.... xnak beli baju aihhhhhhhhh bulan lepas dah 5lai beli baju....hehehehe.... sekali J Card nyer diskaun aku serbu baju jugak.... alah baju biasa biasa jer.... sapa xrabun mata kalau diskaun sampai 50%....huhuhu.... skirt pun sampai 50% gak..... mana nak dapat tu???


Selalu kalau diskaun biasa.....jenuhlah nak cari yang 50% @ 70%.....paling tinggi pun 30% jer....tu pun aku rasa dah murah gegiler tu.....al-maklumlah aku bukan pemegang J Card.....hehehehe....nampaknya kena p sing up J Card satu.... rugi woi duk collect mata bebanyak guna kad orang lain pastu orang lain yang redeem.........huhhhhhhhhhhhhh tak rock langsung..........








sedap weiiiii nasi goreng belacan Johnny's........ lebih sedap dari kedai siam yang selalu aku tapau tuuuuuuuuuuuu






 azabbbbbbb wei nak menunggu mendidihhhhhh....perot comel dah lapar bebenorrrrrrrrr


No comments: