Tuesday, November 1, 2011

hahaha..........

Malas betul nak update blog sekarang.....bukan xde masa...tapi malas nak menaip..... kalau nak tahu dulu, masa ada diary macam tu jugak..... masa awal tahun beria gila tulis dairy, rasa macam kentut pun nak tulis jugak dalam diary.... lepas sebulan dua mood nak update diary pun kelaur....hahahhaa...sebab tu sampai sekarang aku tak beli lagi diary....membazir jer......


Tapi sejak keja sini setiap kali hujung tahun kitaorang akan diberi organizer untuk rancang masa dengan betul....hahhaha..... aku tak pakai jugak... simpan kat umah buat pekasam.... nak koyak buat kertas kosong untuk tulis bil atau list barang masa nak g pasar sayang pula....huhuhuhu...........


Kenapa aku citer pasal semua tu? Hahahhaa....sebab aku nak bagitahu yang aku ni buat keja hangat hangat tahi ayam???? Hahaha...ya jugak tapi bab ni jer.... yang lain okey jer.....tak percaya???? Hahahaa....


Mmmmmmmmmmm ......... see xde idea dah nak tulis apa....kena chow cin cauuuuuuuuuuu dulu.....hiks...

No comments: