Thursday, November 24, 2011

Koko+pinang masak=hitam.........

Hujan lebat area Damansara semalam....mmmmmmm bawak kereta pun macam tak nampak.... of cos tak selesa untuk orang rabun macam aku....


Semalam terkejar kejar sikit walaupun kuar rumah awal.... tapi sebab jamm + traffic light + xde parking...so sampai One Utama dalam pukul 2.45.... padahal kuar umah 2.10pm...umah aku nga OU kalau xde masalah macam tu sepatutnya 10minit dah boleh sampai hokey.....


Terkocoh kocoh lari dalam hujan dan terkejar kejar McD lunch hour....hahahhaa.... motif g OU sebab nak makan McD jerrrrrrr....heheheheh......lama tu tak makan dekat sebulan ++++ tu pasal kempunan tu lain macam sikit.


Sale tengah melanda semua mall sekarang tapi tak delah segiler J Card ari tu.... tapi walaupun tak sehebakkkkkk J Card rembat jugak baju selai.... nak match n mix nga skirt coklat.... sepatutmya aku nak beli shirt tu warna kuning....tapi kuning macam spoil sikit....kotor+jarang sikit... so aku decide amik warna ni....


Alah boleh jer sebenarnya nak amik kuning....tapi ntahlah terambik jugak warna ni padahal kat umah dah plan nak beli baju warna kuning sebab rasa macam sesuai jer koko+kuning....lagipun tudung kuningpun dah ada hasil rembatan tudung bawal mak aku....tapi tu lah... terbeli jugak warna pinang masak niiiiiiiiiiiii......hishhhhhhhhhhh


No comments: