Monday, November 14, 2011

sakit ati!!!!!

Angin meroyan sudah datang...... hahahhaha.....gelak setan dulu..... cisssssss potong betul!!! Apa aku nak tulis tadi??? Terus out....hampeh betul telepon nisssssss time aku nak buat entry blog jugak yang ko nak berbunyi.....huhhhhhhhhhhhhh


Serius dah blank ni....tak tau apa nak taip lagi.....wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Okey....... ceriter lainlah...mamat 3 suku yang letak telepon masa aku tengah bercakap buat hal lagi.....ehhhh  pasal tu aku tak citer pun kan??? Malas nak ingat 1 hal.... malas nak share pun ya jugak.... tapi nampaknya kena jugak citer sikit kat sini..... nanti tak paham pulakkkkkkkkkkkkkkk


Satu hari tu.....tak ingat bila tapi yang pasti sebelum raya haji rituuuuuuuuu..... ada satu document tuk antar pegi Sabah by Citylink servis....company aku banyak pakai Citylink even ada Nationwide, GD and so on lah.....sebab selalu pakai Citylink.... hahahhaa...korang pun tahu kan??? Ya betul......... murah....


Eh eh....terciter pulakkkkkkkkkk pasal company aku nyer tahik idung masim pakai currier servis murah hahahahah..... ok back 2 story.... dalam bebanyak document yang aku antar tu.... satu sangkut sebab mengikut Citylink, company tu dah pindah.... tapi tak tau lah....tapi bila call line okey jer cuma diaorang dasar pemalas.....tak pickup phone.....hisssssssssss angin jer aku rasa..........kena pakai losyen mustajab ni....kasi buang angin sikit...


Huhuhu....so sebab aku kat PJ dan surat tu nak antar kat Sabah.... n ada banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk project kami kat Sabah.... of cos lah Ansah punya staff bermangkuk mangkuk tingkat.....idaklah payah surat tu direturnkan balik sini...menyusahkan aje sebab company tu memang ada lagi kat situ...maybe masa budak Citylink ngatarnya surat, company tu tengah public holiday ke apa...........korang paham pahamlah kalau bebudak ngatar surat ni....sekali diaorang pergi tak de sapa yang ada idaklah dia nak pergi berulang ulang kali.....hishhhhhhhhhhhhhh


So.... bila dah jadi macam tu.....terpaksalah aku mintak tolong sorang staff Ansah yang ada kat Sabah tu.... yalah...tak kan aku nak antar dispatch yang kat Damansara ni pegi Sabah semata mata nak amik document kat Citylink opis then antar pergi KK tu.... giler ke apa???


Part ni yang best nak citer.....yang buat aku sakit ati tahap cipan dengan mamat ni.... pangkatnya idaklah besar mana....supervisor jerrrrrrrrrr.....hummmmmmmmmmmm berlagak jer lebih......


So, aku call lah dia, siap perkenal diri tahap skema lagi aku.....almaklumlah konon kononnya aku ni budak baru..... baru tak baru dah setahun lebih aku kat sini.... tapi diketegorikan  barulah dalam kalangan staff staff Ansah yang ada.....sebab diaorang kat sini semuanya staff lama..... yang dah kerja bertahun tahun.... ntahlah apa yang best sangat sampai boleh sangkut bertahun tahun diaorang ni.........hummmmmmmmmmmmm gaji banyak kot or bonus dapat banyak kot.....ntahlah......


Okey... masa aku call tu my manager kat sini yang suruh call mamat tu....n manager ni siap tunggu aku bercakap dengan mamat 3 suku tu.... tengah aku syok cakap boleh dia letak telepon.....hawauuuuuuuu betul berangin tahap cipan aku... mentang mentanglah aku ni budak baru, nak mintak tolong sikit kau nak kureng ajar????? Apa ingat aku nak ke sangat buat call mintak tolong tu?????


Betul betul buat aku marah tau.... apa dia ingat aku ni awek dia nak suruh aku call banyak banyak kali macam pasangan bercinta buat bila bergaduh???? Kirim salamlah..............


Sekarang....yang buat aku angin tahap xde tahap lagi ni....mmmmmm pasal claim.... claim yang dia selalu antar HQ....memandai pulak sekarang nak antar sini.... kurang asam jawa betul....mentang mentanglah kat sini cepat proceed tak macam HQ.... sesuka ati jer ko nak antar sini....ko tahu tak sapa yang buat claim ko tu kalau antar sini???? Aku...aku....tahu tak???....yang ari tu ko korang ajar nga aku haktuhhhhhhhhh.....lepas tu nak mintak tolong aku pulak???? Akal ada ker????


Okey.....sekarang......... suka ati lah nak peram kau punya claim tu lama mana.... kalau aku senang aku buatlah....bagi puas ati aku dulu.....biar aku rasa berbaloi dengan apa yang aku rasa hari tu.....


No comments: