Saturday, November 26, 2011

kuno ke aku???

aduyai...makan makan makan....dari pukul 7.30 sampai sekarang non stop....macam mana tak gebuuuu...


lepas makan kek, sambung tart sekarang layan nasi goreng....uwaaaaaaaaaaaaaaaa


okey tukar topik....baru lepas transfer duit kat sorang kakak ni....wahhhhhhhhhhhh 1st time ni aku sopink online....macam tak percaya pulakkkkk kihkihkihkih....orang lain dah lama terjebak...aku???? hahahha tak percaya konon last last sangkut jugak....hehehehe


bukan apa takut wei....nanti buta buta jer bayar barang nan hadooooooooooo tapi ni kira boleh dipercayai hokeyyyy tu yang berani tu...kalau tak mati hidup balik pun aku tak berani....biarlah orang kata kuno ko apa janji aku tak sakit ati....hahaahhaha...


harap harap barang tu okeylah ya.... nanti bila sampai aku update hokeyyyy


ni semua sebab frust tak dapat beli handbag tadi....buang masa aku jer.....betul betul hampeh....

No comments: