Monday, December 5, 2011

Ombak Rindu

hai....lama siot kena tinggal....angin sepoi sepoi bahasa dah datang....tahap malas telah menguasai diri....wakakakkakakaa....


nak citer sikit pasal....hahahhaa Ombak Rindu.... semua review yang aku baca.... feedbacknya macam best giler kan????


hahahha sori to say lah.... bagi aku biasa biasa jer.... yolah....lain orang lain pendapatnya....huhuhuhu tak delah aku nak ulang tengok 2 3 kali hokeyyyyyyyyyyyy


honestly my partner nangis beb layan citer ni.....hahahhaha kelakar siot....memanglah banyak part yang sedih tapi idaklah aku ikutkan kata hati nak nangis jugok....buang karan jer....hahahaha statement tak boleh blah...abis masa ko tengok hindustan siap tersedu sedan tu hapa???? dashummmmmmmmmmm


orang cakap kalau baca novel dia lagi best....wakakakakaka.....kalau nak tahu...aku beli novel Ombak Rindu tu....dan kalau nak tahu jugak.......walaupun dah 7@8 tahun novel tu nga aku....aku tak baca novel tu betul betul macam aku baca novel Aisya Sofea, Kau Untukku.....best woooo novel tu tak tahu berapa kali aku khatam tapi tak tahu kenapa aku tak suka Ombak Rindu....meleret leret yang amat....tolonglahhhhh sib baik filem dia tak meleret macam dalam buku....dammmmmmmmm


sebab musabab aku p tengok Ombak Rindu tu.....tak lain tak bukan aku nak p tengok Aaron Aziz jer....tu jer... tak de sebab lain.... awal awal lagi aku bagitahu my partner aku nak tengok Aaron jer bukan nak tengok sangat citer tu....boleh dia bagi aku gambar Aaron lepas aku cakap macam tu...........haishhhhh nak kena budak sekor ni....


seriously..... tak delah best sangat citer tu.... tang Maya Karin tuh....kalau bagi kat Fazura watak tu...aku rasa lagi best....waaaaaaaaaaaa nak tengok sangat Aaron Aziz nga Fazura berlakon sama.....jadi lover.....hmmmmmmmmmmmmmmmmm





tengok 1st day lagi.....tapi serious aku bukan tergiler giler nak tengok citer ni sangat.....aku nak tengok Aaron Aziz jerrrrrrrrrr :p

1 comment:

eliyaezlinalias said...

hehehhe~~~
lain org lain rasa kan
maybe la kot akak neh terasa besh sbb aaron kot
hahaha