Wednesday, December 14, 2011

banjir

KL banjir pulak....ari tuh Kajang sampai satu mall kena angkut barang naik atas....huhuhu....


sebab KL banjir terus cancelled aku nak p cari tudung kat Muaz Textile....hampehhhhhhhh tol...sudahnya uptown jugak jadi choice....


ni semua gara gara terjebak dengan sopink online ari tu.... dah beli inner, tudung pulak takde....nak tak nak kenalah gigih mencari pulak.... tapi kat youtube orang tak pakai pashmina nga inner ninja ni.....abis camno nak buek ekkk????


motippppppppp serik beli online... sebab tak boleh pilih nga tengok dulu...


aku tak penah pakai pashmina as a tudung....selalu bendalah ni aku buat selimut masa tengok wayang jer.....sejuk weiiiiiiiiiiiiiii lagi lagi kalau korang tengok midnite....aduyai terasa sampai ke tulang itam....aku tak tahulah minah minah cina tu boleh selamba pakai seluar pendek masa tengok midnite....tak reti sejuk ke apa???


lagi satu kegunaan pashmina bagi aku masa aku duk dalam bus balik kampung....waaaaaaaaaaa sungguh tak tahan sejukkan aku???? huhuhu....ado aku kesahhhhhhh???

No comments: