Friday, December 16, 2011

BTS...

weeken ari tu jalan jalan kat BTS....one of my housemate nak cari baju dinner....huhuhu so ikut jerlah dari melangut tak tau nak buat apa kat umah tu....


gigih kitaorang kuar dari rumah pepagi lagi sampai tak menyempat aku nak tengok JJCM hahahhaa....sib baik boleh tengok kat tonton idaklah aku ralat sangat....ada ker???


plan dari rumah lepas pergi BTS kitaorang terus nak g Masjid Jamek.....tapi yang hadoooooooooo!!!


rasa macam menyesal jer ikut derang..... tapi tu ler...kita hanya mampu merancang Tuhan jugak yang menentukan hikss....


aku redha wei....bab kata Mila redha tu ikhlas pasrah itu menyerah....ehhhhhhhh betul ker??? hahahhaa aku tak amik pot mana sebenarnya setiap dialog dalam Ombak Rindu tu....tapi sekarang kecoh betul pasal ayat si Mila tu....ntahlah...so aku tumpanglah semangkuk...


balik pada baju dinner tu....lupa pulak nak snap gambar.... InsyaAllah nanti kawan aku tu dinner aku snap lah gambarnya bebanyak hokey.....


baju dia bagi aku mahal sikit....ada jumpa yang murah sikit tapi tak nak...maklumlah high taste... ontahlah.....tapi mungkin berbaloi pada dia sebab dia boleh ulang pakai lagi tuk dinner mak cik dia....tapi to me.... tak de maknanya aku nak perabis duit beli baju untuk sekali pakai....hahahhahahha...dasar kedekut kannnnnnnn

No comments: