Thursday, December 29, 2011

quaker oat...

dah lama tinggal quaker oat... rasanya dah dekat 5bulan... dulu setiap pagi selalu sarap dengan quaker oat..... memang mudah dan sedap tapi yang leceh kena panaskan air setiap pagi...huhuhu.... dasar pemalas....


tapi serius kalau nak berdiet memang hokeyyyyy sebab boleh kenyang sampai ke petang.... secawan (hehehehe aku selalu makan pakai cawan jer..) tu boleh tampung perut sampai tengahari.....


kalau badan jenis cepat naik dan cepat turun memang sesuai sangat melantak quaker aot ni.... hahhaha aku pernah google dulu quaker oat ni dolu dolu makanan kuda....wakakakakaka.... serius tak tipu, sebab tu bila aku makan jer quaker ni rasa macam makanan kuda....hahahaha


kalau rasa seluar tak leh nak butang tu memang aku makan quaker oat...hahahhaha memang berkesan, tapi lately ni sejak aku park keta amatlah jauhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... rasanya tak perlu lagi quaker quaker ni.... tapi rupanya aku salah.... selain tuk diet, quaker oat jugak sangat bagus tuk jantung yang sihat.... so, apa lagi balik karang kenalah singgah speedmart....beli quaker oat.....hahahaha serius ni bukan iklan dan aku tak dibayar sesen pun tuk promote quaker oat ni.... ni cuma pesanan peribadi aku tuk sihat....hahahhahaa