Thursday, December 22, 2011

aci tak???

seharian tak update blog baru sekarang nak update tapi terus nak buat entry ngomel.... hahahhaa aci tak???


tadi balik tengah syok syok beratur tunggu lift macam budak darjah 1 nak masuk kelas dulu dulu....tetiba datang aci sengal potong q.....ceh....tetiba rasa nak sound jer tapi bila pikir aci....terus cancel...lagi lagi tengah bawak beras dalam 5kg gitu....tak perlah....tapi lagi tak per kalau dia tak potong aku....grrrrr


udahlah seharian rasa nak lempang orang jer.... tunggu my partner bank in duit sampai ke sudah tak bank in...tension!!!!


minyak keta pula tak de....singgah ESSO tadi semua pam Nepal tu cakap rosak.....haiyaaa rosak ke minyak tak de???? aku dah lah berklip klip dah masuk 3 ari nga ari ni.... mana aku tak tension.... tak penah penah aku pam minyak sendiri selama ni tapi bila ingat dah masuk ari ketiga ari ni, tak boleh jadi kena jugak g pam station...sekali macam ni pulak jadinya....


sms my housemate nak ajak dia p teman aku kalau dia balik awal.....haram tak reply sampailah aku buat entry ni....bukan setakat tak reply....sms tu pun tak sampai....sampai sekarang tak kuar simbol D kat BB aku tu....grrrrrrrrrrr


kenapa ari ni tak macam semalam ya????