Tuesday, December 20, 2011

MERLIN season 4....

sapa layan citer ni???? aku ikut citer ni dari season 1 lagi....hahaha citer bebudak sikit....citer epik... tapi best tuk dilayan.... sekarang dah sampai season 4.... aku agak last season ni.... kalau tak tengok season 1 sampai 3 mesti tak de mood nak layan season 4 ni...tapi sebab aku dah bertenggek layan dari dulu lagi rasa macam tak boleh pulak kalau tak tengok....hahahhaha


sekarang tv3 tengah duk tayang episode 1 tapi aku dah layan season 4 ni dah sampai episode 12....hahahhaa... advance sikit aku sekarang.....credit pada syok sebab buat aku gelak besar sekarang....wakakakakkakakkaa


tak sabar nak tunggu minggu depan sebab minggu depan dah last episode so aku nak tengok si Morgana tu jadi macamana, Merlin punya magic tu jadi macamana....mmmmmmm Arthur nga Gwen pun aku nak tahu jugak....hahhahaha.....giler...mestilah nak tahu semua watak jadi mana....hampeh!!!!


tapi dalam dalam dah tengok kat syok tapi kat tv pun aku still layan jugak sebab kat tv ada subtitle hahahhahaha...paham paham jerlah mat saleh punya pronouns.....kihkihkihkih.....


kesatria kesatria yang awesome hohohoho....


buruk betul Morgana dalam season 4 ni.... makeup scary gilerrrrrrrrr


sepatutnya gambar ni aku nak letak kat atas hahahaahahhaa....


tetiba jer watak ni muncul....claim pak cik Arthur pula tu...tah apa apalah..... dasar pembelot!!!


aku suka Lancelot ni.... tapi awat matikan cepat sangat watak dia.... tension wei....hensem apa mamat ni....


macam selengee jer Merlin bila jadi tua....wakakakakkakakaka...


tertiba Gwen nampak sweet dalam season kali ni...selalu nampak sangat watak tukang gaji..... maklumlah awek Arthur yang huduh pun jadi comel... masa tengok 1st season tak sangka betul Arthur boleh suka dia...aku ingat Morgana tu yang akan jadi couple Arthur, sekali Gwen yang jadi heroin.... hehehehe...