Tuesday, December 20, 2011

ni penyebabnya....

ramai yang tak paham bila aku cakap nak beli jam....even my mum pun cakap benda yang sama.... buat apa beli, jam kan dah ada....


nak tengok rupa jam aku???




hahahhaha....old fashion kan??? abaikan persekitaran yang serabut tu...hehehee.... dulu.... rasa dah puas ati gilerrrr bila dapat jam tu sebab pattern dah lain lain kan....satu bulat satu 4segi kannnn.....so, bila rasa nak pakai yang bulat pastu peeling peeling sporty aku pakailah yang bulat tu.... tapi bila aku rasa gediksssssss semacam jer.... aku pakailah pinky tu....hahhahaa....siot jer...


tapi sekarang biler tengok jam jam tu sebenarnya ada sejarah gak.... dulu aku tak suka pakai jam.... sebab aku suka pakai gelang kat tangan kiri....jadi aku rasa jam ni pengacau jer....dulu masa belajar memang aku ada jam brand cikai cikai jer....tak silap aku Bum Junior....hahahha ntah ada lagi ke tak sekarang nih.... tapi bila dah keja macam tak sesuai jer jam tu nga aku lagi....so tu pun salah satu sebab kenapa aku tak pakai jam jugak...


sekarang aku claim jam tu kecik cenonit tu pasal aku nak jam baru....at least aku ada 3 jenis jam yang berlainan....hahahhaha okey tak jawapan aku???*****sengal!!!


InsyaAllah semoga jadi kenyataan....hahhahaha.....


p/s: hari ni tak mo sendih sedih lagi....