Saturday, December 24, 2011

hari ni aku cuti...

yehaaaaaaaaaaaaaaaaaa


macam beruk mak yeh jer rasa.... udahlah unpaid leave apalah nak bangga sangat!!! bangun pagi tadi buka paip, air tak de...gigih aku bangun pukol 6.45am....


tunggu dekat setengah jam still xde air jugak....aku nak g keja macam mana cer khaboooo??? terus aku sms opismate cakap tak leh g keja air tak de....sib baik dia tak banyak songeh terus cakap ok jer....


tapi housemate aku kena gak g keja....so, teman jerlah dia pegi mandi kat masjid....huhuhuhu...ingatkan tak de dah episode tumpang tumpang mandi kat masjid.....hahhaha nasib badan betul.... duk betul betul kat bandar, dekat pulak tu dengan TV3 tapi yang hadooooooooooooooooo


okayh balik dari masjid benda pertama aku tuju bilik air.....buka paip tu air terus kuar mencurah curah....dammmmmmmmmmm grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


tension tak? tak pasal pasal aku unpaid ari ni....grrrrrrrr!!!!


terus simpan air, masak nasi, sekarang nak basuh baju pulak.... kenapalah tahun ni hidup aku penuh dengan masalah air air air.... dari awal tahun sampai nak abis tahun masalah ni jer....tension betul hidup...nak pindah rasa macam tak berbaloi jer.....sini dah dekat dengan tempat kerja, sopink mall (eh eh...), pam station, segi....hahhaha aku kan duta segi.....wakakakkakakka


tapi sekarang.....air tak de balik!!!!!


grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr