Monday, December 19, 2011

misi menghabiskan duit gaji....

semalam.....pegi lagi Sg Wang Plaza tu....hahhaha sengal cakap tak serupa bikin....camno nak beli jam kecintaan ati tu????


abaikan pasal jam tu jap....semalam my partner antar aku kat sopink mall tu pukul 9.30 pagi.... hahahhaha....sebenarnya plan nak g hari Sabtu lepas aku balik korejee (baca slang nogori k).... plan asal jugak dia suh aku drive dari opis aku kat Damansara Jaya ni pergi opis dia kat Kuchai Lama.... huhuhu pestime aku nak drive sensorang nih....selalunya berantar beramik jer.....akukan puteri katekkkkk hahahhha...harusssslah berjemput bagai....


alih alih dalam kol 1 tu dia call dia nak datang amik aku pulak....aku ni apa lagi bagai orang mengantuk di sorongkan bantal....hohohoho....merry crismasssssssss kahkahkahkah....seram nak drive masuk KL siang siang buta walaupun aku dah lama tak de P tapi aku sorang yang penakut...hokeyyyyyyyyy


bila petang tu lagi sekali dia sms cakap tak boleh pergi.....aduhhhhhhhhhhh redha tu pasti pasrah itu menyerahhhhhhh....


esoknya 8.30am lagi dah call aku suh siap nak datang amik......ko gilerrrrrrrrrrrrr!!!! semalam dah lah aku tido lewat....tido pulak kat depan tv jer sebab bilik bersepah sepah, katil pula penuh dengan kain baju yang tak lipat....hisssssssshhhhh.....ingat lepas Subuh tu aku nak tidooooo sepuas puasnya....alih alih gini pulak jadinya.........


tu lah sebabnya aku yang p tolong bukak gate sopink mall tu.... p ukur dulu jalan kat KL yang lengang tu.....tak pasal pasal jugak kena sarap kat kedai mamak....hisssssssss aku ni dah lah elegik mamak mamak ni.... terpaksalah minum air tin jer....


lepas tu sopink lah aku sampai lebammmmmmmmmmmmmmmm


bila time nak balik tengah tunggu my partner tetiba kuar 2 ekor M&M cute ni....hahahhahhaa



ni yang aku dapat....2 jer...kau hadooooooooo?????











2 lagi....kau hadoooooooo???