Monday, January 30, 2012

ajl 2011

Tahniah Hafiz.... walaupun aku tak jangkakan dia yang dapat... at least aku rasa lagu ni agak qualified untuk menang berbanding Najwa, Yuna... hahahha.... tahun ni lagu Yuna tak best sangat bukan macam tahun tahun lepas so kalau dia dapat memang tobat aku tak tengok ajl lagi...


dengar dengar jugak ni last Faizal Tahir masuk ajl... huhuhu....sekarang kalau perasan ramai yang tak nak joint ajl...  huhuhu aku rasa sebab sistem penjurian yang memang buat semua orang sakit jiwa!!!


sekarang rasa macam okayh jugak..... nilaikan terlebih dulu sesebuah lagu tu n masa final just nilai untuk persembahan.... aku rasa okayh sesangat!!! tapi tak taulah masih ada bias ke hapa...


honestly juara ajl yang tak boleh blah bagi aku masa Ana Raffali menang!!! memang aku akui rezeki dia.... tapi huhuhu.... memang sendu sangat tahun tuuuuuuuuuuuuu