Monday, January 9, 2012

salam...

selamat pagi semua...lama tak update bolg....hari ni baru nak buat entry kedua pada tahun 2012...ahaksssss


menyepikan diri sebab jiwa kacau..... mmmm sentiasa diselubungi masalah yang dicari sendiri.... malas nak citer sebab ni bukan diary.... kalau nak citer stori mori kenalah aku private dulu blog ni...


tapi dalam jiwa kacau tu.... ada jugak terselit citer yang best tuk aku share....huhuhuu..... dalam minggu lepas aku  menang tiket wayang dari blogger ujang.... hahahhaa sesaja jer try tak sangka pulak dapat.... masa tengok inbox email macam terkejut beruk tengok dapat email dari mohd azfar.... hahahha amik ujang nama penuh ko lagi aku bagi....ahaksss


so, dapatlah aku 2 tiket pratonton Keramat.... insyaAllah kalau tak de aral sampailah aku kat subang parade tu....


lepas tu, hahaha dalam jiwa kacau pun ada story best jugak nak citer.... dapat bonus asb... huhuhu...alhamdulillah berkat aku menyimpan sikit sikit kat asb bolehlah merasa dividennya......walaupun tak berkepuk tapi alhamdulillah rezeki aku takat tu jer.....bersyukur sangat....


dapat jugak tunaikan hajat aku.... dapat beli kan 1 handbag huhuhu.....untuk sapa??? yes.... kali ni bukan tuk diri sendiri tapi untuk seseorang yang amat penting dalam hidup aku....walaupun tak mahal tapi keikhlasan tu penting....


part yang paling tak best tuk minggu lepas.... sob sob sob.... gaji kena potong.... rasa sedih sangat bila tengok payslip... tapi apa nak buat.... kenalah terima dah bukan rezeki aku.... harapnya raya cina nanti dapatlah merasa bonus berkepuk sikit....yalah udah ko potong gaji aku tuk cover bonus semua staff so, janganlah nak kedekut kedekut bagi bonus nanti....hahahhaha....


kaylah...chowwwwwwwww