Monday, January 16, 2012

kfc sebelah sogo...

sebenarnya hal ni dah lama berlaku.... dalam 2@3 minggu lepas tak silap aku....


masa sopink kat sogo tetiba perut lapar giler grrrrrrrrrrrrr.... tengok jam memang dah lunch time.... disebabkan aku memang jakun tak tau kat mana gerai, atau apa apa restoran.... yang aku tahu kfc jer sebelah sogo tu.... so aku cepat cepat kuar g kfc tu....


suasana dalam kfc tu.... Ya Allah.... kalau aku tahu macam ni tak denya aku nak pegi.... tak malu ker restoran kfc kat tengah tengah bandar buruk macam ni??? dah tengah bandar paham pahamlah sapa yang masuk makan??? semua kaum masuk, semua bangsa masuk, pelancong tak kira luar ke dalam negeri ker tak malu ke bila masuk kfc kedai buruk giler???


okayh sekarang aku nak citer bab servis.... astagaaaaaaaaaaaaa lembabbbbbbbbb yang amat.... udah lah tempat q pelik giler.... nak untung banyak p lah cari tapak baru kalau dah tahu tempat azab cengitu tak yahlah bukak kfc situ.... nak order makan situ rasa macam order kat drive thru.... kalau betul betul cam drive thru tak pe lagi sebab lepas order dapat terus makanan kat kaunter depan....tapi kat siniiiiiiiiiiiiiiiiii..... dahlah diletaknya staff baru yang tak tahu apa apa.... yang mana spicy pun tak tahu.... resit add on pun tak tahu..... angin tol aku...


aku punya order memang dari kaunter depan dah cakap spicy kena tunggu ... okayh aku tak kisah sangat sebab time tu aku cuma dahaga yang amat.... so bolehlah minum dulu........ sekali tempat yang amik makanan tu boleh budak tu suruh duduk dulu dan dibaginya aku no jer....sedangkan yang sebelum sebelum aku tu dapat jugak air, dapat jugak nasi... cuma ayam jerlah yang tak dapat...tapi haku???? angin tol!!!


lepas tu tunggu lah aku macam orang bangang dengan perut yang lapar, dengan kehausan yang amat..... tunggu punya tunggu.... part ni paling best.... boleh staff kfc tu datang bagi aku ayam seketul jer???? mak dah mula angin.... nasi mana??? airnya mana??? coleslaw mana???? bangannnnnnnnnnnnng betul.... dengan terpinga pinga terus dia pergi balik kat kaunter amik semua tu....dengan air yang aku order pun tak sama!!!


nak tak nak makan jerlah.... tapi memang bengang giler.... sos pun tak di-refil kan balik....tension betul aku!!!


mood memang kelaut.... kepala cuma ingat nak kuar jer cepat cepat..... lepas makan memang aku tak tunggu lama.... terus blah.... dan part yang paling best.... rupanya sorang pak cik ni tengah buat complain... hahhaha amik ko.... manager kfc siap mintak mintak maaf lagi.... masa tu aku dengar pak cik tu sound sound pasal servis yang very very bad.... manager tu siap mintak mintak maaf pastu siap offer zinger burger yang baru....aku agak pak cik tu order zinger burger kot..... tapi memang servis teruk giler yang penah aku jumpa....


chowwwwwwwwwwww