Monday, January 9, 2012

online bizz

bersiaran lagi.... tetiba laju jer nak taip entry ni.....


korang rasa bisnes online ni mahal tak??? ke aku jer yang rasa mahal??? tak tau kenapa aku rasa mahal lah bisnes online ni.... lagi lagi kalau barang tu buat or jahit sendiri.... awat nak jual mahal mahal sangat???


ya ada yang beli tapi bagi yang bossy macam aku ni.... aduyai tak sanggup wei....


pernah sekali aku sopink online sebab merata aku cari tak jumpa inner ni... tapi yang aku dapat yang hadoooooooooooo, kualiti out, kain biasa biasa jer, jahitan tak kemas.... huhuhu mintak maaf bebanyak.... sampai sekarang pun aku tak pernah pakai.... sakit ati bila buka drawer underware+bra+inner+etc.....rasa macam buang duit sesangat.... baiklah aku guna duit tu buat beli baju....huhuhu....


sekarang berkenan giler pulak kat tudung yang tepi tu ada renda.... huhuhu... kalau kat fareeda sepupu aku beli masa ada sale RM70henggit....huhuhuhu.... tu masa ada sales.... kalau tak sale RM140....tercekik burger McD lah kalau aku nak beli.... selai tudung dah boleh beli selai seluar jeans Levi's ori ...huhuhu tapi time diskaunlah....ahaksss


memang aku dah jatuh chenta giler nga tudung tu.... kebetulan ada yang tag aku kat fesbuk..... tapi tudung tu lain sikit.... sikit jer.... tapi reganya.....mak aikkkkkkk RM45henggit.... huhuhuhuhuuuuuuuuuuuuuu korang bayar kos apa wei??? kedai ker??? cas tak agak agak.... udah lah rega pos kena tanggung customer... okayhh redha.....


nampaknya kena gigih g Fareeda gak... tak boleh beli online.... mahal siot.... sekali beli kualiti tak seperti yang diharapkan aku pulak yang meroyan nanti....