Friday, January 13, 2012

Takashimaya

balik kerja tadi.... tak sempat nak kuar kereta sorang mamat ni datang kat keta aku.... cuak gak rasa, apa hal pulak ni.... masa aku reverse nak betulkan parking tadi memang aku perasan ada keta stop pastu kuar 3 orang yang baya baya adik aku....


sib baik dia tegur siap bagi salam lagi.... memang takut lagi lagi lepas kes wardina ni.....aduyai serammmmmmmmmm weiiiiiiiiiii


rupanya nak promote alarm keta.... ehhh alarm ke orang panggil? tak kot.... alah yang nak start keta kena pakai card tu.... hahhhhhhhhhh tulah yang diorang jual.... pon pan pon pan sembang.... mulanya berminat gak nak beli.... lagipun my partner punya keta pun pakai... tapi yang bangangnya dia letak dalam keta jer card tu.... abis kalau keta kena pecah bukan ke bonus ker tu???? hampeh!!!!!


masa dia test keta aku....wahhhhhh scary giler rasa.... macam mana kalau takdirnya keta kena curi aduyaiiiiiiiiiiii menangis tak berlagulah aku.... senang sangat kalau tahu caranya weiiiiiiiiiiiii..... ikut pakej yang diaorang cakap memang terlebih mampu tuk aku beli.... tapi saja jer gatal nak call tanya my partner.... hampeh tol.... terus tak jadi beli bila dengar tazkirah dia....


sian pulak kat budak budak tu.... aku ingat nak mintak no tepon nanti mana tahu aku berminat ke satu ari.... tak de maknanya....bebudak tu tak nak bagi.... pelik jugak aku!!!


tadi aku balik makan dalam kol 10lebih macam tu.... bebudak tu ada lagi kat parking....siap tegur aku lagi.... hissssssssssshhhhhhhh mulalah aku pikir yang bukan bukan ni!!!!


macam nilah rupanya....warna tak tahan tuuuuuuu....