Tuesday, January 31, 2012

tertiba...

huahahahahaha.... tak tau nak mula macam mana.... isi utama cuma tertiba rasa sedih!!!! hishhhhhhhhhh layan jerlah...


baru lepas baca blog yana....siap packing barang tuk g spital bila dah sampai masa.... dan siap mention pasal mak.... huwaaaaaaaaaaaaaaaaa.... mak aku ada 2 orang anak pompuan jer.... aku nga adik aku yang baru masuk 23tahun tahun ni.... tengah gedikssssssss nak sambung belajar lagi.... alang alang tengah belajar baiklah sambung terus kalau dah keja esok esok mood nak belajar balik pun dah mestinya kelaut.... pastu bilanya nak nikah bagai ni ya dop???


nak tunggu aku tak tau lah serunya sampai bila.... sob sob sob.... bukan tak nak mak.... adalah sebabnya.... mmmmmmm.....


mak aku sepajang hayatnya ni.... tak penah jaga anak sediri berpantang.... memanglah kira tak menyusahkan dia... tapi dia sebagai mak mesti nak rasa macam mana saatnya jaga anak sendiri sebab selama ni dia cuma jaga anak menantu jer.... tak sama kan??? anak sendiri dengan anak menantu..... hmmmmmmmmmmmmm touching giler beb saat aku tulis nihhhhhhhhhhhhhhhh..... siot jer!!!! grrrrrrrrr


apa aku nak buat nih???? mintak maaf sesangat kat ma sebab tak dapat penuhi lagi.... insyaAllah kalau ada rezeki orang nanti ya.... tolong doa doakan ya.....macehhhhhhhhh