Tuesday, March 13, 2012

kenduri kendara....

selamat pagi semua.... alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik.... pejam celik pejam celik dah masuk bulan 3... hahaha cepatnya masa berlalu....


lama giler tak update blog... satu malas, dua.... tempat aku sekarang dah tak strategik... dulu belakang meja aku tempat tu letak doc bertingkat tingkat so orang yang kat belakang aku tu tak dapatlah nak skodeng aku buat apa.... sekarang amik ko....... clear giler sebab buat projek basmi doc yang tak pakai....hahhahahha


so... nak buka blog pun segan nanti orang tahu lah aku banyak ngular dari buat kerja!!! nak buat stori mori kat umah... malas yang amat.... buka laptop jer terus koooooooo....


weeked ari tu balik kampung... abang aku kawin... so banyak kejaaaaaaaaa nak kena setel... tolong my mum apa yang patut.... hemmmmmm tunggu turn aku pulak macam mana.... sapa nak tolong nanti????


layan gambar hantaran okayhhhhh



 totally...my hand made...wakakakakkaaa............


 same....hehehehe....










yang ni tuk kek... kek tak sampai lagi so amik jerlah gambar bekasnya saja....yang penting kek ni sponsor by ahkak ipar aku....hahhahaha



gambar blur pulakkkkkkkk....


  pompuan side...