Monday, March 26, 2012

nescafe...

mgantuk aihhhhhhhhh.... rasa sakit kepala tahan mengantuk dari pukul 9.45minit pagi!!!


ari ni bukan lupa nak bancuh nescafe sebelum datang keja... never never!! nescafe kat umah dah abis... lupa nak beli... susah betul kalau tak de nescafe kat umah... ingatkan hari ni boleh tahanlah mata sebab aku tak keluar merapu apa pun semalam.... tidopun cukup 8jam... tapi aduyaiiiiiii sakit mata sakit kepala hari ni....


kalau boleh lelap mata kejap mesti nikmatkan???

5 comments:

Falsya said...

sama la pagi td ngantuk gile..smp opis jer bancuh nescafe..terus celik bijik mata..;)

pinky said...

dah jadi addict dah kita....pagi tanpa nescafe macam tak lengkap...hahhaha

ciksukaberangan said...

nikmat2 tido. hehe

~diAhOntHeblOg~ said...

hehe..kasik minum banyak2..cubit pipi ke ilang la ngntuk..hehe

pinky said...

auwwwwwwwwww sakit...hahhahha